あれ?なんだったっけ Well..what was that..?



f:id:tecoike:20110908132359j:image


何か思い付いたような気がする


→メモしとこっかな


→まあ簡単なことだし、すぐ思い出すだろ


(数時間後)


→あれ?なんだったっけ


→簡単なことだったような


→いやかなり重要なことだったかも


→やばい思い出せない


→すごく重要なことだったような気がしてきた


→自分の中で「重要なことを忘れた」ということになる


→くやしくて眠れなくなる


→最初に戻る


何度も繰り返して自分の馬鹿さ加減にあきれる。


I think I may come up with an idea.


->gotta leave a note of an idea?


->not necessary, maybe. It’s not a big thing.


(..some hours later)


->well..what was that..?


->it was just a tiny thing..


->but, I feel it was very nice idea..


->oh no, I can't remember..


->I'm starting to feel it was really great idea..


->Then, this case becomes I've forgot a really great idea.


->can't sleep


->back to the start


doing same mistake again and again, and amazed at my foolishness..





人気の記事 Popular Posts

ブルマ曲線と三角関数

除夜の鐘と官能基

パンツ泥棒